PS-Biblioteket

Reklam - den goda kraften.
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • 659
Personnamn
Titel och upphov
  • Reklam - den goda kraften.
Utgivning, distribution etc.
  • Ekerlids förlag, Stockholm : 2003
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Qbm
Fysisk beskrivning
  • 309 s.
Anmärkning: Allmän
  • I början av 1960-talet bröt den kreativa revolutionen ut i den svenska reklambranschen. Ett nytt sätt att tala med människor växte fram, en ny sortsreklam, skapad på en ny sorts byråer. Vilken betydelse fick detta? Hur påverkade det kommunikationen, före tagen och människorna i vårt land? Blev reklamen "bättre"? Medförde den något gott? Det är sådana frågor Lars A Boisen diskuterar i boken, som omspänner tiden från den kreativa revolutionen fram till i dag. Författaren anser att reklam och kommersiell kommunikation kan vara till nytta för mänskligheten.
Indexterm - Okontrollerad
ISBN
  • 91-89617-62-2
*000      am
*00113829
*008                                 0 swe
*020  $a91-89617-62-2$x91-89617-62-2
*084  $aQbm
*1001 $aBoisen, Lars A.
*24510$aReklam - den goda kraften.
*260  $aStockholm :$bEkerlids förlag,$c2003
*300  $a309 s.
*500  $aI början av 1960-talet bröt den kreativa revolutionen ut i den svenska reklambranschen. Ett nytt sätt att tala med människor växte fram, en ny sortsreklam, skapad på en ny sorts byråer. Vilken betydelse fick detta? Hur påverkade det kommunikationen, före tagen och människorna i vårt land? Blev reklamen "bättre"? Medförde den något gott? Det är sådana frågor Lars A Boisen diskuterar i boken, som omspänner tiden från den kreativa revolutionen fram till i dag. Författaren anser att reklam och kommersiell kommunikation kan vara till nytta för mänskligheten.
*653  $aReklam
*653  $aPR
*852  $c659
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex 2Tillgängligt PS-Biblioteket659