PS-Biblioteket

Brand new life : för unga konsumenter i varumärkesdjungeln
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • 658.8
Titel och upphov
  • Brand new life : för unga konsumenter i varumärkesdjungeln
Utgivning, distribution etc.
  • Ideum Europa, Malmö : 2005 (Malmö : Prinfo, Team Offset & Media)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Qbm
  • Oabkba
  • Oab
Upplaga
  • 2. uppl
Fysisk beskrivning
  • 111, [3] s : ill ; 21 cm
Anmärkning: Allmän
  • Vi vill alla känna att vi är något, att vi har en betydelse och att vi på något sätt är unika. En av de kanske mest betydelsefulla influenser som kommit att påverka detta sökande är varumärken och deras olika budskap. Men bakom varumärkena och den livslånga relation vi får till dem existerar och sker mycket vi inte är medvetna om. Vad är det som gör att vi tycker om ett varumärke, väljer det och förlitar oss på det, och hur går det till då varumärket kopplas ihop med känslor och upplevelser som står till grund för våra minnen och drömmar?
Indexterm - Okontrollerad
Personnamn
Institutionsnamn
Okontrollerad titel
  • Självbild
ISBN
  • 91-974451-2-6
*000      am
*00117762
*008050622s2005    sw ||||      |00| 0 swe
*020  $a91-974451-2-6$x91-974451-2-6
*035  $a(SE-LIBR)9928812$x9928812
*084  $aQbm
*084  $aOabkba
*084  $aOab
*24510$aBrand new life :$bför unga konsumenter i varumärkesdjungeln /$c[redaktörer: Stipan Kopilovic och Sonya M'Rad ; foto: Stipan Kopilovic]
*250  $a2. uppl
*260  $aMalmö :$bIdeum Europa,$c2005$e(Malmö :$fPrinfo, Team Offset & Media)
*300  $a111, [3] s :$bill ;$c21 cm
*500  $aVi vill alla känna att vi är något, att vi har en betydelse och att vi på något sätt är unika. En av de kanske mest betydelsefulla influenser som kommit att påverka detta sökande är varumärken och deras olika budskap. Men bakom varumärkena och den livslånga relation vi får till dem existerar och sker mycket vi inte är medvetna om. Vad är det som gör att vi tycker om ett varumärke, väljer det och förlitar oss på det, och hur går det till då varumärket kopplas ihop med känslor och upplevelser som står till grund för våra minnen och drömmar?
*592  $aAppLibM21$b2005-08-29
*653  $aReklam
*653  $aVarumärken
*653  $aIdentitet
*7001 $aKopilovic, Stipan,$d1975-$4edt
*7001 $aM'Rad, Sonya,$d1983-$4edt
*7102 $aIdeum Europa$4pbl
*7102 $aUngdomens nykterhetsförbund$4pbl
*7102 $aNykterhetsrörelsens bildningsverksamhet$4pbl
*740  $aSjälvbild
*852  $c658.8
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex 1Tillgängligt PS-Biblioteket658.8