PS-Biblioteket

Tjuvjakten : afrikanska berättelser för barn och ungdom
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Sv. klassuppsättning - Noveller
Titel och upphov
  • Tjuvjakten : afrikanska berättelser för barn och ungdom
Utgivning, distribution etc.
  • SIDA, Stockholm : 1983 ;
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Hep=c(s),u
  • uHce(s)
Upplaga
  • 5. [i.e. 4.] uppl.
Fysisk beskrivning
  • 52 s. : ill. ; 17 cm
Indexterm - Okontrollerad
Personnamn
ISBN
  • 91-586-2018-4
*00001424cam 12200409 ar4500
*00127665
*00520051022080235.0
*008011211s1983    sw     j      000 0 swe
*020  $a91-586-2018-4
*035  $99158620184
*035  $a(SE-LIBR)7438584$x7438584
*0411 $aswe$heng
*08204$a820$222 (machine generated)
*084  $aHep=c(s),u$2kssb/6
*084  $auHce(s)$2kssb/5
*24500$aTjuvjakten :$bafrikanska berättelser för barn och ungdom /$c[ill.: Georg Englund ; övers.: Erik Fagerholm och Peter Gumbel]
*250  $a5. [i.e. 4.] uppl.
*260  $aStockholm :$bSIDA,$c1983 ;
*300  $a52 s. :$bill. ;$c17 cm
*592  $aClip2MM$b2013-11-06
*653  $aAfrika - skönlitteratur
*653  $aNoveller
*653  $aSvenska - klassuppsättning
*7001 $aEnglund, Georg,$d1925-
*7001 $aFagerholm, Erik
*7001 $aGumbel, Peter
*7102 $bSIDA$4edt
*852  $aSv. klassuppsättning - Noveller
*852  $cSv. klassuppsättning - Noveller
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex1Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex2Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex3Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex4Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex5Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex6Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex7Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex8Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.
Ex9Tillgängligt PS-BiblioteketSv. klassuppsättning - Noveller.